DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 8 Sayı: 15, 1.06.2015

Yıl: 2015

Research Article

 

1. BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM

Burak Demirtaş , Metin Argan

Sayfa : 1-22
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Emre Şahin Dölarslan

Sayfa : 23-48
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

Ali Arıcı

Sayfa : 49-68
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

4. ALGILANAN MARKA DEĞERİ, İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYİNİN, ÇALIŞANLARIN MARKA DEĞERİNE ETKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Sertaç Çifçi , Salim Kaya

Sayfa : 69-88
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 7 Sayı: 13, 1.06.2014
    • Cilt: 7 Sayı: 14, 1.12.2014
    • Cilt: 8 Sayı: 15, 1.06.2015
    • Cilt: 8 Sayı: 16, 1.12.2015
    • Cilt: 9 Sayı: 17, 1.06.2016